Revo Uninstaller Professional 2.5.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

Revo Uninstaller Professional 2.5.1 قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید.

یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.
 
 
قابیلت های کلیدی نرم افزار Revo Uninstaller Professional 2.5.1 :
  • حذف کامل نرم افزارهای نصب شده
  • امکان حذف نرم افزارهای غیر فعال
  • با قابلیت بهینه سازی رجیستری ویندوز
  • حذف کامل تمامی ردپاها در مرورگر
  • پاک کردن تاریخچه ی جستجوی فایل در ویندوز
  • حذف فایل ها و پوشه های بر جای مانده به سطل بازیافت
  • پاک کردن تاریخچه آخرین کلید رجیستری که باز کرده اید
  • امکان حذف فایل های موقت ویندوز
  • امکان مدیریت کامل استارت آپ ویندوز
  • قابلیت حذف آدرس های اینترنتی از مرورگر
  • امکان حذف تاریخچه پرونده ها در MS Access
  • حجم کم و استفاده ی کاملا رایگان از برنامه
  • قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
 

 



WindowsCare Uninstall Gold 2.0.2.282
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار WindowsCare Uninstall Gold ابزاری قدرتمند جهت افزایش عملکرد سیستم می باشد. یک راه سریع، ایمن و مناسب جهت حذف برنامه ها به طور کامل و اجزای سیستمی غیر نیاز، استفاده از Windows Care Uninstall Gold می باشد. یک نرم افزار قدرتمند و قابل اطمینان که جایگزینی برای برنامه program Add/Remove ویندوز است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سرعت بالا، استفاده آسان، جستجوی هوشمند، پاک کردن برنامه های نصب شده، مشخص کردن برنامه های نصب شده و ... اشاره نمود.



Final Uninstaller 2.6.8.561
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

 نرم افزار Final Uninstaller 2.6.8.561   با حذف کامل نرم افزار ها  و همچنین با پاك كردن فایل ها و ورودي هاي رجيستري که از حذف نرم افزار ها در سيستم تان با قي مانده اند ، روشي جديد براي آن كه كامپيوتر تان را سريع تر و بهتر كنيد به شما ارائه مي دهد . اين نرم افزار ويژگي هاي متعددي دارد که از آن جمله می توان به جستجوي  كامل سيستم براي نرم افزار هاي نصب شده و حذف شده و پيدا كردن هوشمند فايل هاي باقي مانده از حذف نرم افزار هاي گوناگون  اشاره کرد . با اين نرم افزار قادريد فقط با يك كليك ، هر نرم افزاري  كه در كامپيوتر تان نصب شده را به راحتي و مطمئن پاك نمائيد . اين نرم افزار قادر است كل رجيستري و حتي درايور هاتان ر ا جستجو كند و فايل هاي باقي مانده از حذف ناقص نرم افزار هاي ديگر را كشف و پاک كند .با Final Uninstaller  می توانید نرم افزار هایی را که قبلا نمی توانستید  پاك كنيد را به راحتي و با استفاده از روش هاي هوشمند ، كاملا  از کل سیستم تان حذف نمائید.



Glary Utilities PRO 2.31.0.1098 + Portable
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




نرم افزار بیهنه سازی ویندوز

Glary Utilities PRO 2.31.0.1098 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.



Uninstall Expert 3.0.2.23
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


با Uninstall Expert 3.0.2.23 شما می توانید برنامه ها را با سرعتی در حدود ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر نسبت به Add/Remove ویندوز پاک کنید .علاوه بر این ممکن است بعضی از برنامه ها در کامپیوتر شما وجود داشته باشند که در Add/Remove نشان داده نشوند که آنها را می توانید با Uninstall Expert به راحتی مشاهده و حذف نمایید .


ویژگی های کلیدی نرم افزار Uninstall Expert :

– حذف کامل برنامه ها از هارد دیسک


- سرعت بسیار بالا در حذف برنامه ها


- نشان دادن برنامه ها در ۳ شکل (آیکون ، گزارش و لیست)


- قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان


- قابلیت جستجوی هوشمند


- سازگار با ویندوزهای مختلف


- کاربری آسان


- داشتن حجم کم


- و …





Total Uninstall Pro 5.9.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Total Uninstall Pro 5.9.1 یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی حذف کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید ، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود ، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم ، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند ، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد. Total Uninstall قبل از حذف نرم افزارها ابتدا آنها رابه طور کامل آنالیز می کند و بدون هیچ کمکی از Add/Remove وینوز و کاملا به صورت مستقل برنامه را پاک می کند. فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه انتخاب کنید. Total Uninstall خود برنامه را آنالیز می کند و سپس فایل ها و پوشه های برنامه و حتی کلید های ریجستری برنامه را در حالی که به شما نیز نشان می دهد ، به طور کامل حذف می نماید.